Lieve mensen allemaal,
Super jammer, maar door code rood moeten we het Koppelschiettoernooi helaas afgelasten. We hadden er heel veel zin in en vinden het dan ook echt balen dat het niet door kan gaan.
Tegelijk vinden we het belangrijk dat iedereen veilig en gezond blijft, daarom hebben we samen deze beslissing genomen.
Gelukkig hebben we meteen een nieuwe datum kunnen plannen: het toernooi wordt verplaatst naar zondag 6 september 🎯 We hopen natuurlijk dat jullie er dan (weer) bij zijn, want we willen er samen alsnog een topdag van maken!
Je kunt je via onderstaande link alvast inschrijven voor zondag 6 september.
Dank voor jullie begrip en hopelijk tot dan!
Groetjes,
Het bestuur en de organisatie.